امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۵
0
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ضمانت و رویه‌های بازگشت کالا

رويه‌ها و شرایط بازگرداندن کالا

رضايت‌مندي مشتريان همواره از توجهات اصلی فروشگاه اینترنتی کالادوام بوده است. در همین راستا کالادوام مي‏‌کوشد تا تمامی سفارشات با شرايط مطلوب و مورد انتظار ارسال و به دست مشتريان برسند. همچنین همکاران ما در واحد توليد محتوا تلاش دارند که اطلاعات و ويژگي‌هاي دقيق و تصاوير با کيفيتی را از محصولات در سايت کالادوام ثبت کنند. با اين وجود ممکن است مشتريان پس از خريد با مسايلي روبرو شوند که در چنين مواردي خدماتي در چارچوب رویه‌های بازگشت کالا در نظر گرفته شده‌اند.

7 روز ضمانت بازگشت    شرايط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت کالا        

اشکال فنی      اگر کالاي خريداري شده، ايراد يا اشکال فني داشته باشد 

– لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات تا پايان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود.

– استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود بازگردانده شود.

– برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.

– اين سرويس اشکال‏‏‌هاي فني و ظاهري (شکستگي، خط و خش و مانند آن روي بدنه کالا و قطعات تزئيني) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ايجاد شود، را شامل نمي‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحويل کالا مواردي مانند حمل و نقل و جابجايي، نصب و راه اندازي، تنظيمات، کاربرد غيرمعمول، نگهداري و استفاده‌ي غير و متفاوت با توصيه سازنده کالا (قيد شده در دفترچه راهنماي کالا) را شامل مي‌شود.

 

مغایرت    اگر کالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيکي با اطلاعات وب سايت مغايرت داشته باشد.

– اگر مغايرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ يا مشخصات درج شده روي بدنه، بايد کالا در شرايط اوليه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– در شرایطی که امکان تشخيص مغايرت بدون باز کردن بسته بندي وجود دارد، امکان رسيدگي به درخواست مشتري در صورتي ممکن است که کالا از حالت اورجينال يا بسته‌بندي اصلي و اوليه خود خارج نشده باشد.

– در صورتي که امکان تشخيص مغايرت تنها با باز کردن بسته بندي ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود.

-عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خريد مشتري است و از آنجا که ممکن است در پاره‌اي جزييات با کالاي اصلي تفاوت‌هايي داشته باشد به استناد آن جزییات نمي‌توان اعلام مغايرت کرد. ملاک وجود مغايرت در مشخصات کالا، مشخصات فني درج شده در وب سايت است.

 

ایراد ظاهری   اگر کالاي خريداري شده، آسيب ديدگي يا ايراد فيزيکي و ظاهري داشته باشد.

– لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود بازگردانده شود. برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.

 

آسیب حمل    اگر در اثر حمل و نقل، آسيب ديدگي ايجاد شده باشد.                 

– آسيب‏‏ ديدگي بايد حداکثر طي ۲۴ ساعت پس از دريافت کالا، به خدمات پس از فروش  اطلاع داده شود.

– با توجه به بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکت‏‏‌هاي حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و کالادوام تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده‌ی سفارش و در راستاي تسهيل امور پيگيري، خسارت را جبران مي‌‏کند.

– لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به کالادوام بازگردانده شود.

– کالاي آسيب ديده و  تمامی لوازم جانبي و متعلقات آن، بايد به همان شکلي که مشتري تحويل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمي شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش کالادوام ارسال شود.

– در صورتي که آسيب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتري مي‏‌تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد به کالادوام بازگردانده شود.

 

oops!    اگر مشتري از خريد خود منصرف شود.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، بايد هر چه سريع‏‌تر به واحد پيگيري سفارشات اطلاع داده شود.

–  انصراف از خريد و درخواست مرجوعي به کالايي تعلق مي‌گيرد که باز نشده باشد، هيچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندي اوليه، پلمب، برچسب‌ها و حتي نايلون وکيوم و شيرينک، امکان مرجوع کردن را از بين خواهد برد حتي اگر از کالا استفاده نشده باشد.

– اگر پس از دريافت کالا مشتري از خريد خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، بايد انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

در اين حالت، برگرداندن کالا پس از تاييد کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا باز نشده  باشد، در شرايط اوليه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنين اگر کالا به‌ همراه هديه فروخته شده باشد، بازگرداندن هديه همراه آن نيز الزامي است.

 

نکات قابل توجه:

-از آنجا که کالادوام يک فروشگاه اینترنتی خرده‌فروشي است، حق استرداد کالا طبق شرايط صرفا متعلق به مشتري يا همان مصرف‌کننده است ( سفارش يک کالا به تعداد، مغاير با هدف مصرف خريدار است و شامل حق استرداد نمي‌شود).

– درخواست برگشت کالا را بايد در بازه‌ي زماني ۷ روز پس از زمان دريافت کالا ثبت نماييد.

– لازم به ذکر است کالاهايي که به دليل ماهيت خاص يا استفاده شخصي و با توجه به لزوم رعايت مسايل بهداشتي نمي‌توانند باز پس داده  شوند، شامل ضمانت ۷ روزه‌ی بازگشت کالا نمی‌شوند. موارد مذکور به دليل رعايت مسائل بهداشتي و حقوق شخصي مشتريان قابليت برگشت يا تعويض ندارد.

– در صورت انصراف از خريد،  ارسال و هزینه‌ی ارسال کالا به عهده مشتري خواهد بود.

– در صورت انصراف از خريد، يا تاييد نشدن ايراد يا مغايرت توسط بخش کنترل کيفي، هزينه ارسال و دريافت مجدد کالا، به عهده مشتري خواهد بود.

– اطلاعات تمامی محصول در وب‌سايت کالادوام، صرفاً براي اطلاع‌رساني است و جنبه مشاوره ندارد.

– نظراتي که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سايت درج کرده‌اند، تجربه يا اطلاعات شخصي افراد است و براي آن‌ها و کالادوام مسئوليتي ايجاد نمي‌کند.

-کالادوام مسئوليتي در قبال درستي اطلاعات فراهم شده روي بسته‌بندي کالا ندارد و مسئوليت آن با شرکت توليدکننده کالا است.

– پس از بررسي کالا هاي مرجوعي توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتي که کالا خارج از ضوابط مقرر در سايت مرجوع شده باشد و بدون ايراد تشخيص داده شود، براي مشتري ارسال مي‌شود. در صورت استنکاف مشتري از  تحويل کالاي سالم و بدون ايراد، کالاي مزبور به مدت يک ماه بصورت امانت نزد کالادوام در واحد خدمات پس از فروش باقي مي‌ماند و با انقضاي اين مهلت کالادوام در قبال کالا و زيان‌هاي وارده بر آن يا مفقود شدن آن هيچ‌گونه مسووليتي نخواهد داشت.

 

ارسال      ارسال کالا‌هاي قابل برگشت يا تعويض               

– لطفاً قبل از هر اقدامي با کارشناسان پشتيباني خدمات پس از فروش تماس بگيريد.

– از ارسال کالا بدون هماهنگي با خدمات پس از فروش جداً، خودداري کنيد.

– براي ارسال، بايد کالا در جعبه يا کارتن اصلي خود به ‏خوبي بسته‌بندي شود و لوازم جانبي و همه اقلام همراه مانند کابل، ريموت، باطري، دفترچه راهنما، کارت گارانتي، کارت بيمه، بند و قطعات بسته بندي به همراه  کالاي اصلي ارسال شود.

– برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد. (در صورت لزوم، توضيحات خود را پشت فاکتور خريد يا قطعه کاغذ جداگانه‌اي بنويسيد.)

 

 

– اگر ساکن تهران هستيد، براي هماهنگي ارسال پيک براي تحويل گرفتن کالا، با ما تماس بگيريد.

– در صورتي که ساکن ساير شهرها هستيد، ارسال(همراه با رسيد پرداختي) به عهده مشتري بوده و پس از تشخيص کارشناس کنترل کيفي و تاييد نقص احتمالي در کالا ،  هزينه پست ( درج شده در برگه پستي داخل بسته ارسالي مشتري ) عودت داده مي شود.

– از آنجا که واريز هزينه ارسال، منوط به دريافت رسيد پستي است، براي اطمينان عکس و تصويري از رسيد تهيه کنید.

 

تعویض کالا     چگونگي تعويض کالاي قابل برگشت:        

پس از تاييد کارشناس کنترل کيفي محصولات، ظرف ۴۸ ساعت از واحد خدمات پس از فروش جهت هماهنگي با مشتري تماس گرفته خواهد شد و همکاري لازم و کافي جهت تعويض کالا صورت خواهد گرفت.

توجه : قيمت‌هاي محصولات موجود در سايت به روز مي باشند و براي خريد کالاي جايگزين نيز قيمت‌هاي روز کالاها درنظرگرفته خواهد شد.

 

 

 


۰۹۱۹۲۰۲۲۶۱۶ و ۲۲۷۹۶۱۲۷ (۰۲۱)       شماره تماس

 

info@kaladavam.ir                     ایمیل                   

 

 

برای تماس با ما کلیک کنید