امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۸

ویژگی‌ها و محاسن فلاش تانک ایمن آب | همراه با راهنمای نصب

فلاش تانک ایمن آب یکی از پر استقبال‌ترین و خوشنام ترین فلاش تانک های تولید ایران است. طراحی زیبا، بهره گیری از فناوری مناسب و صرفه جویی در مصرف آب در کنار قیمت بسیار مناسب، از جمله دلایل محبوبیت و خوشنامی محصولات ایمن آب می‌باشند.

شرکت ایمن آب از سال ۱۳۷۴ در زمینه تولید محصولات بهداشتی ساختمانی فعالیت جدی دارد. طی این سال‌ها همواره به ایجاد تغییرات و بهبود و رفع مشکلات محصولات خود پرداخته است. نتیجه آنکه فلاش تانک های این شرگت امروزه با ۱۵ سال گارانتی عرضه می‌شود. که خود مهر تاییدی بر کیفیت این محصولات و داشتن ویژگی‌های یک فلاش تانک خوب است.

 

 

 

 

نصب آسان فلاش تانک ایمن آب

این شرکت به منظور نصب سریع و آسان فلاش تانک‌های خود، تمهیداتی اندیشیده است. که علاوه بر راحتی و سهولت در نصب، مانع از نشتی و اتلاف آب خواهد شد.

– قابلیت سوراخ کاری و تعیین آسان و دقیق و بدون خطای محل سوراخ کاری بر روی دیوار

آب بندی و نصب لوله‌ها تنها با یک فشار و بی نیاز از نوار تفلون و غیره. استفاده از فیتینگ رینگی در لوله‌های فلاش تانک کار آبندی را بی نیاز از هر گونه تلاش و تجربه کرده است.

قابلیت تنظیم ارتفاع لوله های اتصال محصول در داخل خروجی بدنه. این موضوع نیاز به کوتاه یا تکیه کردن لوله های را برطرف می‌کند.

– امکان اتصال آب ورودی در سمت چپ و راست به انتخاب شما.

شما می‌توانید تمامی موارد فوق را در ویدیو نحوه ی نصب و راه اندازی فلاش تانک ایمن آب مشاهده کنید.

 

 

مکانیزم آب گیری و تخلیه

مکانیزم آب گیری فلاش تانک های این شرکت با بهره گیری از فلوتر دیافراگمی، از کارایی و دوام بسیار مناسبی برخوردار است. آب گیری با حداقل صدا و البته عدم نشتی از جمله ویژگی های بارز اینگونه از فلوتر ها می‌باشد. در فلوترهای دیافراگمی با افزایش فشار آب، آب بندی نیز قوی تر می‌شود. این موضوع سبب می‌گردد که با افزایش فشار آب شهری ( یا آب ورودی به فلاش تانک) ، فلاش تانک دچار نقص نشتی نشود که بسیار با اهمیت است.

مکانیزم تخلیه مهمترین نقش در ایجاد فشار آب کافی برای عمل سیفون کردن و البته صرفه جویی در مصرف آب را دارد. قابلیت تنظیم میزان خروجی پمپ یکی از ویژگی های بارز محصولات ایمن آب است که نقش بسیار مهمی در صرفه جویی در مصرف آب دارد. مصرف بهینه آب در نسل فلاش تانک های جت اسلیم این شرکت به شکل قابل توجه ای بهبود یافته است.

– بهره گیری از شاسی دو زمانه که امکان نیم‌تخلیه و تمام‌تخلیه را فراهم می‌کند.

ویدیو نحوه ی تنظیمات و سرویس فلاش تانک ایمن آب

 

 

 

– وجود اهرم طنابی یا کششی برای استفاده ی راحت تر افراد خرد سال

– طراحی زیبا

– استفاده از مواد اولیه مرغوب مانند ABS یا پلی استال در تولید بدنه و قطعات داخلی

– قطعه لاستیک اتصال به کاسه از بهترین مواد اولیه و با عمر و دوامی بسیار بالا

و نهایتاً قیمت مناسب

در مجموع می‌توان فلاش تانک های این برند را محصولاتی با استاندارد روز، با دوام و باکیفیت و بی درد سر و ماندگار دانست. که دارای ۱۵ سال ضمانت می‌باشند.


مدل ها

مدل کاسپین ساده

مدل کاسپین طلایی

مدل کاسپین طرح دار

مدل ایمن آب سفید

مدل ایمن آب بژ

مدل پرشین

مدل اروند

مدل ارس